~ Autor Suzi Mirea ~ Vol. de Poezii cu Deviţe din Regatele Device

10 mai 2017

FRUNZULIȚĂ CU FRUNZULIȚA






FRUNZULIȚA ȘI FRUNZULIȚĂ


Am plecat la plimbare cu frunza pe cap,
La cules de ghinde puse prin dulap,
Un depozit mare ... am făcut,
Toată iarna să ronțăi în tăcut.

O certai pe soața mea Frunzulița,
Că plecă goală ca ștrengărița,
Puse frunza numai pe copac,
 Floare la mijloc numai eu s-o plac.


Și ca ... să mă oprească din certat,
Luă coșul cu ghinde și l-a răsturnat!
Îl puse pe Frunzuliță la treabă,
Ajutor de-acum chiar n-o să mai vadă!

Plecă prin codrul des şi pe răcoare,
Ca să-i mai treacă de supărare!
Cu gândul la o stea pe cerul mare,
Tare şi-ar dori chiar acum să zboare,
Sufletu-i în-întuneric, nu mai are stare.

Pe pământ aşa s-a vrut, demult,
Într-un târziu auzise un cuvânt,
Îi trecuse un fior pe-o aripă de vânt,
C-ar mai fi o alinare, fără a fi cult.

Acum regretă că nu se trezise,
Cum scânteia din ea adormise,
Dar niciodată nu-i prea târziu,
Căutându-l pe Dumnezeul cel viu! 



şi povestea continuă ...